0 Yorum 0 Yorum  | 04 Eylül, 2005

Eğer toplu taşıma araçlarını kullanacaksam öncelikle İETT ‘nin web sitesindeki İstanbul Toplu Taşım Bilgi Sistemi (Oraya nasıl giderim? diye de geçiyor) sistemini kullanarak kullanabileceğim otobüs hatlarını, güzergahı, haritadan gideceğim yerin yakınındaki durakları ve alternatifleri öğreniyorum. Daha sonra İstanbul Büyükşehir Belediyesi ‘nin bir hizmeti olan İstanbul Kent Planı uygulamasını kullanarak durak ile gideceğim yer arasındaki güzergahı öğreniyorum. Bazen biraz daha abartıp Google Maps kullanarak İstanbul ‘un kuşbakışı görüntüsüne de baktığım oluyor.
yukarıdaki paragrafı karamalar.net'in sahibi emre yazmış. emre'nin sitesinde ankara ve izmir için de ipuçları var.

emre'nin bu yazısından sonra biraz düşündüm de acaba gideceğimiz yere doğru yola çıkmadan önce kaçımız böyle hummalı bir çalışma içine giriyoruz? böyle durumlarda genelde ekşi sözlüğe bakıyorum veya gideceğim yerin yakınında olan tekil binaları öğrenmeye çalışıyorum.

sizin tecihleriniz neler?

0 Yorum:

Yorum Yaz